ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI
Doručení:
-
Zasíláte do zahraničí?
Doručení mimo Českou republiku není možné. Objednávky zasíláme pouze v rámci České republiky.
-
Jaká je dodací lhůta?
V současné době doručení objednávek zabere 4-7 pracovních dní. Produkty odesíláme z našeho mezinárodního skladu, čemuž odpovídá dodací lhůta.
3. Jak mohu sledovat pohyb mé zásilky?
Veškeré objednávky zasíláme přes dopravní společnost Zásilkovna. Při odeslání objednávky z našeho skladu od nás obdržíte e-mail se všemi informacemi a odkazem na sledování zásilky (sledovacím číslem). Upozorňujeme, že z důvodu mezinárodní dopravy trvá několik dní než se vám objeví první informace o pohybu vašeho balíčku. Pokud u svého balíčku stále vidíte informaci “O vaší zásilce už víme a čekáme, až nám ji odesílatel předá.” znamená to, že vaše zásilky je nyní na cestě z našeho zahraničního skladu na českou centrálu což trvá 2-3 prac. Dny. Jakmile si ji tam Zásilkovna převezme, tak budete schopni začít sledovat pohyb vaší zásilky.
Produkty:
1. Potřebuji k vašim produktům LED/UV lampu?
Naše semi-permanentní gel laky a gely musí být vytvrzeny pod LED/UV lampou na manikúru s minimální vlnovou délkou 395-405nm.
Pouze naše laky z řady VEGAN jsou klasické laky, které musí schnout pouze na vzduchu (bez LED/UV lampy).
2. Máte produkty vhodné pro alergiky?
V případě, že hledáte produkty vhodné pro alergiky, tak vždy nejvíce záleží na přesný typ vaší alergie. U každého produktu na našemu e-shopu máme napsané jeho složení. Doporučujeme tedy si vyhledat každou ingredienci a vybrat si produkty, které vám a vaši alergii budou nejvíce vyhovovat.
V nabídce máme klasické laky na nehty Vegan, které neobsahují látky HEMA a TPO a jsou tedy ideální pro alergiky díky jejich čistému složení.
V případě jakýchkoliv otázek ohledně složení produktů nás neváhejte kontaktovat.
3. Odkud produkty pocházejí?
Produkty značky Didier Lab jsou vyráběny v různých státech Evropské unie.
Pilníky jsou vyrobeny v Jižní Koreji
Všechny naše produkty splňují veškeré předpisy Evropské unie a jsou registrovány u CPNP.
4. Mohu produkty vrátit?
Vždy se snažíme, aby naši zákazníci byli maximálně spokojeni s naše produkty, pokud ale potřebujete vrátit objednávku, rádi vám pomůžeme. Stačí nám poslat e-mail na adresu: kontakt@didier-lab.cz a my vám řekneme, jak postupovat.
Ostatní:
-
Nemůžete najít odpověď na svoji otázku?
Kontaktujte nás na naší e-mailové adrese kontakt@didier-lab.cz. Rádi vám s čímkoliv pomůžeme.